Rabu, 27 Mei 2020

Yang Dipertua Majlis Daerah Pekan

View larger map. Harapan saya agar kunjungan ini akan memberi manfaat kepada semua pengunjung sebagai satu saluran untuk berurusan dengan mdp pekan merupakan sebuah bandar diraja yang terancang dalam pelbagai aspek meliputi infrastruktur sosio ekonomi.

Notice Of Notification Official Portal Of Pekan District Council Mdp

Justeru itu pengamalan disiplin yang tinggi di kalangan warga kerja majlis daerah pontian harus dipertingkatkan lagi.

Yang dipertua majlis daerah pekan. Agenda utama kita di tahun 2020 adalah untuk merentas semua halangan dan cabaran agar majlis daerah pontian dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada warga daerah pontian. Pejabat yang dipertua unit audit dalam khidmat pengurusan bahagian pentadbiran sumber manusia bahagian teknologi maklumat. 16 mac 2017 pengalaman bekerja.

Julai 1988 bersamaan 17 dzulkaedah 1408 hijrah. Dilancarkan secara rasmi oleh. Majlis daerah pekan ditubuhkan pada 1hb.

Encik hashim bin abdul wahab amp pjk sebagai yang dipertua pertama dibantu oleh 13 orang ahli majlis dan 74 orang kakitangan. Majlis daerah pekan jalan mahkota 26600 pekan bandar diraja pahang darul makmur no tel. Yang dipertua klasifikasi perkhidmatan.

Yang dipertua tarikh lantikan ke mdp. Bachelor of mass communication mara university of technology uitm kumpulan perkhidmatan. Majlis daerah pekan tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

Keluasan kawasan mdp adalah. 09 421 1077 09. Yang dipertua majlis daerah pontian profil latar belakang misi visi objektif fungsi logo piagam pelanggan pencapaian piagam pelanggan draft racangan tempatan daerah pontian batu pahat penggantian 2020 pelan kualiti mdp ms iso 9001 2015.

Ianya ditubuhkan pada 01 januari 1979 di bawah akta kerajaan tempatan 1976 171 dengan warta kerajaan p u 7 79. Penubuhan majlis daerah pasir mas majlis daerah pasir mas adalah salah sebuah daripada 12 buah pihak berkuasa tempatan di negeri kelantan termasuk majlis perbandaran kota bharu. Majlis daerah pekan jalan mahkota 26600 pekan pahang darul makmur no.

Dato rose samsul bin abdul razak kod pbt. Yh dato rose shamsul bin abdul razak dimp aap. Pengurusan profesional jawatan.

Berkhidmat di majlis perbandaran kuantan dari 1995 hingga. Dilancarkan secara rasmi oleh kdytm tengku mahkota pahang tengku abdullah ibni sultan haji ahmad shah al musta in billah pada 3hb november 1990. Encik hashim bin abdul wahab amp pjk sebagai yang dipertua pertama dibantu oleh 13 orang ahli majlis dan 74 orang kakitangan.

Majlis daerah pekan ditubuhkan pada 1hb julai 1988 bersamaan 17 dzulkaedah 1408 hijrah. Perutusan yang dipertua assalammualaikumsalam sejahtera dan salam satu malaysiasaya mengucapkan selamat datang ke portal majlis daerah pekan mdp.

Perjumpaan Ydp Bersama Pegawai Majlis Daerah Pekan Facebook

Carta Organisasi Portal Rasmi Majlis Daerah Kuala Krai Mdkk

Perutusan Ydp Portal Rasmi Majlis Daerah Pekan Mdp

Portal Rasmi Majlis Daerah Pekan Mdp

Stayathome Perintahkawalanpergerakan Majlis Daerah Pekan Facebook

Untuk Makluman Bagi Khidmat Penghantaran Majlis Daerah Pekan Facebook

Portal Rasmi Majlis Daerah Pekan Mdp

Kerajaan Negeri Pahang Facebook

Pin On Iklan Jawatan Kosong

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1441h 2020 Majlis Daerah Pekan Facebook

Logo Portal Rasmi Majlis Daerah Pekan Mdp

Jawatan Kosong Majlis Daerah Mersing Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2020

Carta Organisasi Mdp Portal Rasmi Majlis Daerah Pekan Mdp

Banner Keputeraan Agong Jpg Portal Rasmi Majlis Daerah Pekan Mdp

Sebutharga Terkini Majlis Daerah Pekan Majlis Daerah Pekan Facebook

Sesi Townhall Mesra Rakyat Bersama Majlis Daerah Pekan Facebook

Portal Rasmi Majlis Daerah Pekan Mdp

Sebutharga Terkini Majlis Daerah Pekan Majlis Daerah Pekan Facebook

Official Portal Of Pekan District Council Mdp


0 comments: