Jumat, 12 Juni 2020

Tentatif Majlis Persaraan Guru Besar

Setiap majlis persaraan atau. Tentatif majlis persaraan bakti disanjung budi dijunjung 10 00 pagi.

Surat Jemputan Majlis Persaraan Cikgu Nordin

Majlis jasamu dikenang lambaian kasih dan lambaian kasih sanjungan budi amat sinonim untuk menggantikan frasa perpisahan atau persaraan.

Tentatif majlis persaraan guru besar. Munok guru besar sk kota setia. Haji bahrom bin ali pegawai pendidikan daerah johor bahru 10 20 pagi. Untuk majlis kali ni kite bekerja belakang tabir je sebelum hari kejadian majlis ni sebenarnya tertunda akibat beberapa masalah yang tidak dijangkakan buku program pun sebenarnya dah siap terlebih dahulu sebelum buku program hari guru.

Laporan majlis persaraan guru lambaian kasih sanjungan budi khas untuk. 1 kertas kerja majlis sanjung budi en abu bakar bin mohd guru besar sk sri serdang 28 dan 29 mac 2018 rabu dan khamis 1 0 pengenalan majlis persaraan adalah antara majlis rasmi di sektor awam mahu pun swasta. Yang datang pasti akan pergi itulah lumrah di alam ini.

Yang datang pasti akan pergi itu ialah lumrah di alam ini. Haji shafiee bin omar persembahan selamat datang bacaan doa ucapan pn. Ketibaan yang diraikan tn.

Ajk 13 aktiviti 31 album 1 amanat tahun baharu menteri pendidikan dan naratif baharu amalan pendidikan fokus gerak kerja profesional kpm 2019 2 anjuran mgbkl 1 aplikasi 3 arahan 1 audit 1 baju 1 bengkel 3 berkebajikan 3 boms 9 borang 4 c p 3 carta 3 corat coret 2 covid 19 65 cuti 1 cuti umum 1 dasar 3 faq 1 gambar ramai 1 garis panduan 1 gmgbm 13. Begitu juga dengan tutoran 1a05b. Kertas kerja majlis persaraan guru besar 2018 1.

Pada 16 juiai ini penolong kanan akademik mendapat arahan pertukaran atas keperluan perkhidmatan. Aturcara majlis persaraan ustazah lijah di sekolah. 1 0 pengenalan majlis persaraan adalah aktiviti yang dijalankan setiap kali ada warga sekolah yang bersara dari perkhidmatan di sekolah ini sama ada guru mahu pun staf sekolah.

Ini adalah bagi mengenang jasa pegawai yang diraikan setelah sekian lama berbakti kepada jabatan. Ketibaan tetamu jemputan 10 15 pagi. Roshita bt jaffar guru penolong kanan kurikulum ucapan en abdul rahman bin zakaria yang.

Terlebih dahulu kami ingin mengucapkan syukur alhamdulillah kerana dengan limpah dan kurnianya maka kita dapat bersama sama berhimpun pada pagi ini untuk meraikan en. Contoh ucapan wakil murid untuk majlis persaraan. Majlis sanjungan budi lambaian kasih sempena persaraan yang diraikan en abdul karim b.

Ianya kebiasaannya dilaksanakan secara. Begitu juga dengan puan che junaidah guru besar sekolah kebangsaan taman permata sktp yang akan bersara pada 7 februari nanti. Majlis persaraan guru.

Kali ni saya share kan buku program majlis persaraan guru besar sekolah saya. Melalui aktiviti yang dijalankan ia merupakan satu acara bagi menghargai warga kerja yang telah lama berkhidmat di sekolah dan diberikan penghargaan untuk memaklumkan kepada. Beliau merupakan perintis awal di sekolah ini dan memberikan sumbangan yang sangat.

Puan syamilah binti ali.

Kertas Kerja Majlis Persaraan Guru Besar 2018

Doc Teks Pengacara Majlis Persaraan Anneza Hussein Academia Edu

Tentatif Program Majlis Perpisahan

Aturcara Majlis Persaraan Dan Jamuan Minum Petang

Aturcara Majlis Perpisahan Dan Jamuan Makan Hari Guru

Aturcara Majlis Persaraan Guru Besar

Aturcara Majlis Persaraan Guru Besar

Tentatif Majlis Persaraan

Majlis Persaraan Hjh Nazariah Pages 1 5 Text Version Anyflip

Doc Paper Work Persaraan Ros Afifah Academia Edu

Cikgu Timah A Sketch Of My Life Buku Program Majlis Persaraan Guru Besar

Doc Aturcara Majlis Persaraan Ustazah Lijah Di Sekolah Ibnu Al Permaisuri Academia Edu

Jawatankuasa Majlis Persaraan Tahun 2018 Pages 1 6 Text Version Anyflip

Doc Teks Pengacara Majlis Majlis Perpisahan Jan 2018 Majidah Najihah Academia Edu

41499971 Teks Ucapan Majlis Persaraan Guru Besar

Kertas Kerja Majlis Persaraan Pk Hem Dan Cg Zul

Hot Trend 15 Pantun Untuk Guru Paling Baru

Tentatif Majlis Persaraan Guru Besar

Aturcara Majlis Perpisahan Tahun 6 2014


0 comments: