Kamis, 04 Juni 2020

Tentatif Majlis Persaraan Pengetua

Majlis persaraan tuan pengetua 29 januari 2016 jumaat masa 7 30 pagi acara majlis bacaan yaasin. Majlis dengan penuh rasa hormat dan bangganya mengucapkan selamat datang serta mengalu alukan kehadiran.

Mereka diiringi dengan.

Tentatif majlis persaraan pengetua. Yang di kasihi dan diraikan tn haji mohamed nashan bin singgan pengetua smk kampong jawa dan isteri pn hajah puziah binti sirat. Haji shafiee bin omar persembahan selamat datang bacaan doa ucapan pn. Ketibaan tetamu jemputan 10 15 pagi.

Haji bahrom bin ali pegawai pendidikan daerah johor bahru 10 20 pagi. Dif dif jemputan seterusnya. Pegawai pegawai di jpn dan ppd.

Academia edu is a platform for academics to share research papers. Ketua sektor pembangunan kemanusiaan jabatan pelajaran selangor. Nurhafizah bt mansor dua majlis persaraan iaitu majlis persaraaan guru haslizawati bt abdul razak besar pada 25 mei dan 31 mei untuk majlis fadzilah bt mohd kamal persaraan pk kurikulum dan pk hal ehwal murid shahima bt bakar auni azzalea gima abdullah memastikan segala keperluan yang diperlukan rusia bt ginsu untuk kedua dua majlis norzamzilah binti saihup sihap sharifah binti mohd saad.

Selamat datang ke. Sesi bergambar guru staf dan tuan pengetua. Munok guru besar sk kota setia.

Majlis sanjungan budi lambaian kasih sempena persaraan abdul wahid telah diadakan 20 julai lalu di dewan temasya sekolah. Yang berbahagia pegawai pelajaran daerah kuala langat pn hajah foziah bt haji mohamad azahari. Jamuan makan guru.

Tentatif majlis persaraan bakti disanjung budi dijunjung 10 00 pagi. Antaranya jawatankuasa perarakan telah ke rumah abdul wahid bagi menjemput beliau dan isteri ke sekolah. Majlis jasamu dikenang lambaian kasih dan lambaian kasih sanjungan budi amat sinonim untuk menggantikan frasa perpisahan atau persaraan.

Dianjurkan guru dengan kerjasama kelab guru dan kakitangan dan pibg pelbagai gimik persaraan telah berlangsung dengan meriah. Teks ucapan pengetua majlis persaraan pengetua smk sijangkang jaya yang berhormat dr hj ahmad yunus bin hairi adun kawasan sijangkang. Roshita bt jaffar guru penolong kanan.

Barisan pengetua dan guru besar sekolah sekolah daerah perak tengah. Setiap majlis persaraan atau. Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Barisan guru ibu bapa murid murid hadirin dan hadirat yang dirahmati allah sekalian. 2 yang berusaha en shamsudin bin zakaria penyelia kanan. Yang datang pasti akan pergi itu ialah lumrah di alam ini.

Aturcara majlis persaraan ustazah lijah di sekolah. Persaraan pengetua majlis bernama. Begitu juga dengan puan che junaidah guru besar sekolah kebangsaan taman permata sktp yang akan bersara pada 7 februari nanti.

Teks ucapan pengetua sempena majlis persaraan 1 2. Ketibaan yang diraikan tn. Majlis sanjungan budi lambaian kasih sempena persaraan yang diraikan en abdul karim b.

Tentatif Majlis Persaraan Guru Besar

Buku Aturcara Majlis Persaraan

Buku Program Persaraan Pengetua 2018 Pages 1 16 Text Version Anyflip

Buku Aturcara Majlis Persaraan Poster Movie Posters Movies

Tips Mengurus Majlis Persaraan Raihan Jalaludin S Blog

Jawatankuasa Majlis Persaraan Tahun 2018 Pages 1 6 Text Version Anyflip

Majlis Persaraan Dan Raya 2018

Ahli Jawatankuasa Majlis Persaraan Pengetua

Milik Allah Majlis Persaraan Boss 29 Mac 2011

Aturcara Majlis

Kertas Kerja Majlis Persaraan Kosong Articles News Stories

Doc Paper Work Persaraan Ros Afifah Academia Edu

Cikgu Timah A Sketch Of My Life Buku Program Majlis Persaraan Guru Besar

Aturcara Majlis Persaraan Guru Besar

Aturcara Pentadbiran Majlis Persaraan Doc

Majlis Persaraan Miss Tan Gek Lan 21 Mac 2019

Aturcara Majlis Persaraan Puan Hajjah Zabidah Binti Mohamad

Kertas Kerja Majlis Persaraan Guru Besar 2018

Doc Aturcara Majlis Persaraan Ustazah Lijah Di Sekolah Ibnu Al Permaisuri Academia Edu


0 comments: