Kamis, 17 September 2020

Tentatif Majlis Perpisahan

8 00 mlm tepat 8 05 mlm 8 10 mlm 8 15 mlm 8 25 mlm. Haji shafiee bin omar persembahan selamat datang bacaan doa ucapan pn.

Aturcara Majlis Persaraan Guru Besar

Begitu juga dengan puan che junaidah guru besar sekolah kebangsaan taman permata sktp yang akan bersara pada 7 februari nanti.

Tentatif majlis perpisahan. Kor siswa siswi pertahanan awam. Ketibaan tetamu jemputan 10 15 pagi. Semua kontinjen ipt masuk padang 8 50 pagi ketibaan tetamu tetamu jemputan vip pengarah pengarah negeri komandan komandan pusat latihan 8 55 pagi.

Aturcara majlis perpisahan dan jamuan makan hari guru. Syed omar sharifuddin syed ikhsan timbalan pengarah kanan intan untuk mengiringi yang berbahagia dato dr. En mat bin hussain.

Serai thai seksyen 3 shah alam. Ucapan guru besar. 8 00 malam tempat.

Ramzi 51 untuk itu majlis dengan sukacitanya menjemput yang berbahagia dato dr. Majlis jasamu dikenang lambaian kasih dan lambaian kasih sanjungan budi amat sinonim untuk menggantikan frasa perpisahan atau persaraan. Academia edu is a platform for academics to share research papers.

Majlis pentauliahan perhimpunan kebangsaan. Pameran sesi penilaian. Ketibaan yang diraikan tn.

2 memberi kesedaran kepada murid bahawa mereka amat penting menghargai sumbangan dan jasa guru yang berkhidmat di sekolah. 4 0 tempat dan tarikh. Academia edu is a platform for academics to share research papers.

Kata aluan dari pengacara majlis. Roshita bt jaffar guru penolong kanan kurikulum ucapan en abdul rahman bin zakaria yang. Kali ke 4 tahun 2013.

Aturcara majlis perpisahan pengetua guru dan staff smtkk serta jamuan akhir tahun 2010 tarikh. Ucapan pn hjh shida. Majlis perasmian sempena.

1 mengadakan majlis perpisahan bagi menghargai jasa beliau sepanjang berkhidmat di skpbp 1. Ketibaan dan pendaftaran panel penilai. Doa pembukaan majlis.

Yang datang pasti akan pergi itu ialah lumrah di alam ini. Ucapan pengerusi kelab guru. Mazlan yusoff pengarah intan untuk menyempurnakan majlis.

Ucapan en nor setilah bin mohd omar. Tentatif majlis persaraan bakti disanjung budi dijunjung 10 00 pagi. 11 november 2010 tempat.

Ucapan pn syuhaida. Haji bahrom bin ali pegawai pendidikan daerah johor bahru 10 20 pagi. 3 memupuk semangat menghargai di dalam diri dengan pemberian ikhlas dari sudut sosio emosi sahsiah kognitif dan bahasa dalam aktiviti yang dijalankan.

16 mei 2012 rabu jam. Majlis diteruskan dengan penyampaian sijil dan anugerah sempena majlis persada inovasi perkhidmatan awam 2016 pada kali ini. Dewan anggerik 7 40 pagi p p berjalan seperti biasa 12 00 tgh ketibaan tetamu dan dif dif jemputan 12 15 tgh ucapan alu aluan pengerusi kelab warga smtkk 2010 ustaz wan ahmad tarmizi hj wan daud 12 20 tgh ucapan wakil warga yang berpindah oleh.

24 ogos 2013 sabtu padang kawad uthm masa aturcara. Semua kontinjen ipt bersiap sedia. Setiap majlis persaraan atau.

Aturcara Majlis Persaraan Dan Jamuan Minum Petang

Smk Dato Bendahara Cm Yusuf Aturcara Majlis Perpisahan Tn Haji Mohd Zaine Bin Jaafar

Tentatif Majlis Anugerah Kecemerlangan

Tentatif Majlis Persaraan Guru Besar

Majlis Perpisahan

Tentatif Majlis Persaraan

Kertas Kerja Majlis Persaraan Guru Besar 2018

Aturcara Majlis Persaraan

Buku Program Hari Anugerah 2013

Cikgu Timah A Sketch Of My Life Buku Program Majlis Persaraan Guru Besar

Aturcara Majlis Perpisahan

Tentatif Program Majlis Perpisahan

Jawatankuasa Majlis Persaraan Tahun 2018 Pages 1 6 Text Version Anyflip

Majlis Perpisahan

Aturcara Majlis Persaraan Puan Hajjah Zabidah Binti Mohamad

Doc Aturcara Majlis Persaraan Ustazah Lijah Di Sekolah Ibnu Al Permaisuri Academia Edu

Aturcara Majlis Persaraan Guru Besar

Aturcara Majlis

Pdf Aturcara Majlis Perpisahan Guru Transparent Png Download 3700947 Vippng


0 comments: